Tema: Re: Astroj siaubingai rasoja langai
Autorius: rokis
Data: 2011-01-14 12:14:44
Pas mane(VectraB) jai nenaudoju vidines oro cirkuliacijos ,tai aprasoja tik
galiniai soniniai(kartais). O jai naudoju vidine cirkuliacija(kad greiciau
uzkaistu variklis) , tai kol nepakyla ant aukciausios melynos padalos-
nerasoja. Po to ima rasoti po biski. Bet tai labiausiai priklauso nuo
kilimeliu dregnumo-prisikaupusio sniego ar vandens. Salono filtra tai mano
manymu yra ne prie ko, nes arba jis tuojau isdziusta arba jai motyvuojat
,kad jis sudrekes, tai tokiu atveju, tada ji reiktu keisti kelis kartus per
diena :DDD.