Tema: Re: x20xev nedirba ant laisvu
Autorius: Eex
Data: 2010-11-16 11:41:35
ale sudetingai. taip iseina, kad butent pas mane motore supaprastintas
reikalas? nes kai ten arde man, tai ten elementari sklende, daugiau nieko
nera. tiesiog is vienos puses ateina trosas nuo pedalo, o is kitos puses
toks blynas (ten jauciu ir yra tas varikliukas, kuris prilaiko sklende
laisvoje eigoje).
beje, man pravalinejo visa tai pries kokius pora metu, ir dabar (pravaziuota
apie 70kkm) vel prasideda sukiu plaukiojimas, bet dar kol kas neuzgesta...