Tema: Re: x20xev nedirba ant laisvu
Autorius: Duda
Data: 2010-11-16 11:06:35
pas ji kitaip nei pas tave :) elektromagnetinis voztuvas stumdo asele kuri
atitinkamai tai padidina tai pamazina oro pralaiduma apeinant sklende.
Jam pirma reiketu gerai apziureti visas 4 vakumines zarneles kurios ateina i
sklendes kelma nes ties juo megsta persprogti tie guminiai antgaliukai. Taip
pat nuo voztuvo dangtelio atsisriubinti mazaja slangute (randasi salia
didziosios kuri eina i oro paemimo slanga) ir pabandyti pamusti :) arba
einanciam motorui paziureti ar susidaro vakumas. Jei neina reiskiasi yra
uzsikises stuceriukas kuris isisuka i kolektoriu. Ardyti ir ji pravalyti,
zenkliai itakoja sukiu stabiluma. Jei tie reikalai ok tada skersciau LEV.