Tema: Re: x20xev nedirba ant laisvu
Autorius: Eex
Data: 2010-11-16 10:43:24
viens prie vieno kaip ir pas mane buvo, tik pas mane motoras x18xe1. taip
pat automatas. labai keikdavausi, kai atleidus gaza uzgesdavo pasimakalavus
sukiams. viena karta uzgesau gelezinkelio pervazoje. o su automatu uzgesti
biski durnai, nes kol ten paskuj uzkuri vel.... tada truko kantrybe ir
nuvaziavau i viena garaziuka, kur meistras pravale gazo sklende (pas mane
laisvus sukius palaiko ta pati gazo sklende, tiesiog motoriukas palaiko ja
siek tiek pravira). kai ten prisikaupia visokio meslo (tokia juoda smala) ir
prasideda visokie uzgesimai.
taip pat man tas meistriukas minejo, kad kituose opeliuose laisvi sukiai
valdomi atskiru motoriuku su atskira sklende (vat jauciu pas tave ir busi
sitas atvejis). tad sita reikala ir reiketu elementariai prasivalyt. kaip
tai daroma, ir kur ieskoti sito voztuvo nepasakysiu :( jei rankos tiesios
ten galima ir paciam viska pasidaryti...