Tema: Re: Variklio galingumo ivertinimas
Autorius: Kostian
Data: 2009-02-06 21:56:17
biski ne i tema, bet sian padariau su savo ta pati (x20xer) - buvo pas mane
issokus lempute "check engine" (klaida su liambda zondu), tai nepastebejau,
kad trauktu prasciau(pravazinejau koki menesi), gal dabar galiu pasakyti,
kad tik nuo zemu prasciau. Tai isibegejau per 9.4 (slapias asfaltas, turi
buti 8.1 pagal gamintoja pas nauja), iskart pakeiciau liambda, tai ant to
pacio slapio asfalto, metant struzkes net ant 3 saibos (+ su pauze rysium su
laikmaciu) tai jau 8.5. Tai sakyciau visai nemazas skirtumas.
"Moral sej basni takova" :  :)
 Gal ir tau verta daviklius kokius patikrinti (oro srauto matuokle, liambda
ir t.t.). Gali buti ir be klaidos, alia neteisingai kreives rodyti.