Tema: Re: Variklio galingumo ivertinimas
Autorius: sail
Data: 2009-02-04 20:46:37
Taip, cia DTH. Mane kas trikdo - tas pats mondeo su 18 turbodyzeliu ir 90
arkliu geriau begejasi uz Astra su DTH. Nors mondeo gerokai sunkesnis, o
Astros variklis irgi su turbina ir didesnio litrazo. Cia idomu kaip Opelis
tiek mazai arkliu is tiek litru padaro?

Jei pats sakai, kad si Astra turi buti mirus, reiks patiket. Atsilus orams
kada su chronometru pabandysiu.