Tema: Re: Variklio galingumo ivertinimas
Autorius: Velnias
Data: 2009-02-04 21:51:03
Nu jei ziurint tik i skaicius, tai Mondeo 0-100 per 13.4 sek, Astros sukimo
momentas keliais Nm didesnis ir prie mazesniu apsuku, be to ji 100 kg
lengvesne. Kai turejau Vectra B 2.0 DTI pastebejau, kad pas ja labai ilgi
begiai - tas irgi "traukimui" itakos turi.
O su DTH varikliu tiek Astra, tiek Vectra bukai vaziuoja, nera jokio
"suolio" pradejus turbinai pusti, tiesiog begejasi vos ne kaip neturbininis
dyzelis ir tiek.