Tema: Re: 2 mekigis ir kiti MB guru
Autorius: Esquires
Data: 2014-09-10 20:57:52
Kolektorių skilimai vistik labai realus dalykas, gal dar ne visiems laikas 
atėjo (gal ne visiems ir ateis). Nespjaučiau, nes patikrinimas paprastas, o 
pasekmės brangios. Pritaiu Juzefui, bendrai motoras OK, jei prižiūrėtas, tai 
problemų tikimybė nedidelė. Dėl DPF - jis ten, galima sakyti, amžinas, tik 
manualą kartais paskaityti prasminga, ten rašo ką daryti, kai pareina DPF 
klaida. O bet gi tačiau, pas Cryslerį gali būti niuansų, gal softas 
unikalus, gal montavimo arba periferijos ypatumai kokie nors su pasekmėmis.

Dėžė 722.6 man asmeniškai labiau už 722.9 patiko, bet, aišku, ne tokia 
išskirtinė, kaip savo laikmetyje lyginant su kitomis atrodė 722.3. Kodėl 
kartu su 642 motoru ji turėtų nederėti, nematau priežasčių. Dėl ATF'o 
keitimo Juzefas irgi teisus - specelystai kažkada kažkur paskaitė, kad 
kažkokios dėžės buvo paskelbtos neaptarnaujamomis, na tai ir tiki tuo iki 
šiol, nors gamintojas taip ne(be)mano ir workshopai apie tai irgi informuoti 
(kurie pirko ar bent jau pasivogė WIS).

Apibendrinant - kaip supranti, nuvaryti galima bet ką, tačiau šitas 
komplektas savaime nėra žinomas kaip probleminis.



"YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message 
news:lupsas$k8l$1@trimpas.omnitel.net...
> Pas Mersa sitas variklis jau ejo su 7G Tronic, bet kitas gamintojas dar 
> pasirinko senesne, 5G tronic deze? (722.6)
>
> Kas liecia varikli tai patikimumas geras. Ta prasme tikrai geras. Aisku, 
> uzpjauti gali bet ka, bet visumoje problemu nera jokiu JEIGU bus atliekami 
> visi aptarnavimai pagal gamintojo rekomendacijas. Jeigu ne, gali netycia 
> uzsirauti ant pvz. laiku nepakeisto riebokslio prie turbinos ir poto 
> remontas bus brangesnis (nu taip 1.5k LT). Bet jeigu pastoviai vaziuoja 
> pas oficialu atstova (siuo atveju apie Mera - i SB), tai tokiu problemu 
> neiskils.
>
> 'MB fyrma' 2005m, kai isejo E klase su situo varikliu, dar sugebejo 
> kazkokius vidutinio greicio rekordus pamusti, t.y. vare visa menesi gazas 
> dugnas (230km/h vidurkis), prasuko ~160.000km ir nieko nedare varikliui 
> isskyrus tepalu keitima kas ~20k. Ir DPF nereikejo keisti, viskas be 
> parkiu atlaike. Cia biski offtopic.
>
> ESQ postino is kazkokiu forumu apie kazkokius kolektoriu skilimus bet tie 
> kas dirba servise (praktikoje), tai sako kad cia retas dalykas realybeje.
>
> Taip pat 722.9 dezes patikimos, tik reikia tepalus keisti kas 60k km 
> (velgi, kaip gamintojas rekomenduoja)
>
>