Tema: Per metus Mercedes-Benz prekinis ženklas pabrango 10%
Autorius: esguires,
Data: 2012-10-09 00:09:35
2012 metų spalio 2-ąją tarptautinė prekinių ženklų vertinimo agentūra 
Interbrands Zintzmeyer & Lux paskelbė naujausią ataskaitą "Best Global 
Brands 2012", kurioje apžvelgė brangiausius pasaulyje prekinius ženklus. 
Vienuoliktoje vietoje įsitvirtino Mercedes-Benz, per metus pakilęs viena 
pozicija, ir pabrangęs 10% nuo 27,4 iki 30,1 mlrd. JAV dolerių (atitinkamai 
nuo 73,8 iki 80,9 mlrd. litų reitingo paskelbimo dienos kursu). Kaip ir 
pernai, viena pozicija aukščiau (2011 – 12, 2012 – 11), yra Toyota, kurios 
ženklo vertė per metus padidėjo 9% nuo 27,8 iki 30,3 mlrd. JAV dolerių. 
Trečiasis geriausiai vertinamas automobilių sektoriaus prekinis ženklas BMW 
šoktelėjo net trimis pozicijomis iš penkioliktos į dvyliktą vietą ir gali 
džiaugtis net 18% pabrangimu (nuo 24,6 iki 29,1 mlrd. JAV dolerių).

Brangiausių pasaulio ženklų sąrašas, pasiekimai "žaliųjų" brandų reitinge ir 
paaiškinimas, kodėl Mercedes-Benz nusipelno tokio įvertinimo, čia: 
http://tinyurl.com/9qpuseh