Tema: Re: 2 mekigis ir kiti MB guru
Autorius: eSSas
Data: 2014-09-10 20:16:22
2014-09-10 18:56, YZF rašė:
> Pas Mersa sitas variklis jau ejo su 7G Tronic, bet kitas gamintojas dar
> pasirinko senesne, 5G tronic deze? (722.6)

Exactly. NAG1. Žinai, tie amerikonai

> Kas liecia varikli tai patikimumas geras. Ta prasme tikrai geras. Aisku,
> uzpjauti gali bet ka, bet visumoje problemu nera jokiu JEIGU bus
> atliekami visi aptarnavimai pagal gamintojo rekomendacijas. Jeigu ne,
> gali netycia uzsirauti ant pvz. laiku nepakeisto riebokslio prie
> turbinos ir poto remontas bus brangesnis (nu taip 1.5k LT). Bet jeigu
> pastoviai vaziuoja pas oficialu atstova (siuo atveju apie Mera - i SB),
> tai tokiu problemu neiskils.
>
> 'MB fyrma' 2005m, kai isejo E klase su situo varikliu, dar sugebejo
> kazkokius vidutinio greicio rekordus pamusti, t.y. vare visa menesi
> gazas dugnas (230km/h vidurkis), prasuko ~160.000km ir nieko nedare
> varikliui isskyrus tepalu keitima kas ~20k. Ir DPF nereikejo keisti,
> viskas be parkiu atlaike. Cia biski offtopic.
>
> ESQ postino is kazkokiu forumu apie kazkokius kolektoriu skilimus bet
> tie kas dirba servise (praktikoje), tai sako kad cia retas dalykas
> realybeje.
>
> Taip pat 722.9 dezes patikimos, tik reikia tepalus keisti kas 60k km
> (velgi, kaip gamintojas rekomenduoja)

Aišku. Sounds good. Dėkingas

S.

>> gal turit ar žinot kur rasti info daugiau, nei prieinama wiki, apie
>> OM642 variklio (2007 modelis) ir W5A580 automato patikimumą? Gyvena ne
>> MB produkte, už ką atskiras soriukas.