Meistras teigia, kad buvo tik dangtelis prisuktas, siurblio vidus neliestas. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdhkq6$dgv$1@trimpas.omnitel.net... >o buvo tik dangtelis nuimtas, ar dar ir kas siurblio viduj pajudinta? Bet >kuriuo atveju, tokius dalykus reiktų patikėt profesionalams, kaip ir >laikrodžių remontą. Paprastai taip susitaupo pinigų ir laiko.... > > "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message > news:hdh3d2$ker$1@trimpas.omnitel.net... >> Siandien meginsiu pakeist kuro filtra, bet nelabai tikiu, kad pasieis kas >> nors (filtras keistas pries 18 tukst. km). >> Nepaminejau dar, kad siurblys buvo pradejes leisti dyzeli, taip kad net >> variklis nebesivede, ant siurblio yra ten dangtelis, kuris prisisuka >> dviem varztais, tai buvo vienas varztas nuluzes. Dedant nauja tarpini ir >> prisukant nauja varzta siurblys nebuvo nuiminejamas, bet aplink teko >> apardyti. Ir po viso sito remonto prasidejo sitie bajeriai. >> Gal galit rekomenduoti koki meistra Vilniuje, kuris gerai ismanytu situ >> varikliu kuro sistema. >> >> >> >> >> "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message >> news:hdh05f$eme$1@trimpas.omnitel.net... >>> kuro filtras? >>> vakumas? >>> siurblio mirties priezastys. >>> >>> >>> "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message >>> news:hdgvig$dim$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> Problemos su 93 m. toyota corola 2 l dizeliu. Gal kam teko susidurt su >>>> tokiu gedimu, kurio simptomai: >>>> -saltas vedasi gana sunkiai (anksciau budavo is puses sukimo), >>>> -kol variklis saltas ant laisvo krinta apsukos ir gesta variklis (jei >>>> variklis saltas turi nuolat prilaikyti gaza, kad neuzgestu), >>>> -kai variklis susila apsukos ant laisvo vistiek krinta bet nebe taip >>>> smarkiai, kad uzgestu variklis, >>>> -apsuku kritimas itin smarkiai pasireiskia po to kai pavaziuoji, arba >>>> kai palaikai paspaudes gaza ir paleidi ant laisvu apsuku. >>>> >>>> Is anksto dekingas atsakiusiems. >>>> >>>> >>> >>> >> >>