Yra toks varžtas, truputį pasukau jį, kad pakelt apsukas ant laisvų ir kai variklis šiltas atrodo, kad viskas gerai (nors anksčiau buvo geriau), bet kai šaltas pasireiškia visos minėtos bėdos. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdh1kg$hb3$1@trimpas.omnitel.net... >o gal yra ant siurblio varžtas laisvų apsukų reguliavimui - pasuki ir >važiuoji toliau.... > > "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message > news:hdh05f$eme$1@trimpas.omnitel.net... >> kuro filtras? >> vakumas? >> siurblio mirties priezastys. >> >> >> "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message >> news:hdgvig$dim$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Problemos su 93 m. toyota corola 2 l dizeliu. Gal kam teko susidurt su >>> tokiu gedimu, kurio simptomai: >>> -saltas vedasi gana sunkiai (anksciau budavo is puses sukimo), >>> -kol variklis saltas ant laisvo krinta apsukos ir gesta variklis (jei >>> variklis saltas turi nuolat prilaikyti gaza, kad neuzgestu), >>> -kai variklis susila apsukos ant laisvo vistiek krinta bet nebe taip >>> smarkiai, kad uzgestu variklis, >>> -apsuku kritimas itin smarkiai pasireiskia po to kai pavaziuoji, arba >>> kai palaikai paspaudes gaza ir paleidi ant laisvu apsuku. >>> >>> Is anksto dekingas atsakiusiems. >>> >>> >> >>