Siandien meginsiu pakeist kuro filtra, bet nelabai tikiu, kad pasieis kas nors (filtras keistas pries 18 tukst. km). Nepaminejau dar, kad siurblys buvo pradejes leisti dyzeli, taip kad net variklis nebesivede, ant siurblio yra ten dangtelis, kuris prisisuka dviem varztais, tai buvo vienas varztas nuluzes. Dedant nauja tarpini ir prisukant nauja varzta siurblys nebuvo nuiminejamas, bet aplink teko apardyti. Ir po viso sito remonto prasidejo sitie bajeriai. Gal galit rekomenduoti koki meistra Vilniuje, kuris gerai ismanytu situ varikliu kuro sistema. "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message news:hdh05f$eme$1@trimpas.omnitel.net... > kuro filtras? > vakumas? > siurblio mirties priezastys. > > > "Monte" <mmusteikis@yahoo.com> wrote in message > news:hdgvig$dim$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Problemos su 93 m. toyota corola 2 l dizeliu. Gal kam teko susidurt su >> tokiu gedimu, kurio simptomai: >> -saltas vedasi gana sunkiai (anksciau budavo is puses sukimo), >> -kol variklis saltas ant laisvo krinta apsukos ir gesta variklis (jei >> variklis saltas turi nuolat prilaikyti gaza, kad neuzgestu), >> -kai variklis susila apsukos ant laisvo vistiek krinta bet nebe taip >> smarkiai, kad uzgestu variklis, >> -apsuku kritimas itin smarkiai pasireiskia po to kai pavaziuoji, arba kai >> palaikai paspaudes gaza ir paleidi ant laisvu apsuku. >> >> Is anksto dekingas atsakiusiems. >> >> > >