Tema: Re: Honda Civic 8gen
Autorius: panda
Data: 2012-12-28 01:42:49
kazkaip labai jau jautriai i ta VIII gen Civic reaguoji. 4 metai 1.8
hecbekas benzinas naudojamas - ir zandikaulis vietoj, ir dantys, ir akys is
akiduobiu neiskrito. sutinku, vaziuokle galetu buti minkstesne, garso
izoliacija geresne, bet per tiek laiko (100kkm Lietuvos/pabaltijo keliais)
nei kas barska viduj, nei cypia - vienintele barskanti vieta per tiek laiko
buvo bagazines dangtyje kreivai Veho ideta plastmase, kai lempute keite.
mygtukai jokie nenusitryne, sedynes irgi. vieninteliai susitryne dalykai -
kilimeliai bei ranku atramos per viduri ir ant vairuotojo dureliu. uztat
bagazines dydis super, galiniu sedyniu atvertimas i virsu irgi ir pan
dalykai. tevai turi VII gen - ok, masina kaip masina, bet salona pagal
nuoboduma tikriaus tik su b3 passatu kokiu galima lyginti. 3 metus dar
usinam seimoje VIII gen TypeR'a - irgi jokiu nusiskundimu kol kas - tarnauja
kaip seimynine masina. Vienintele vieta ant ko pataupyta - stabdziai, kurie
liko kaip pas ankstesnes kartos, bet nesunkiai pagerinami. Ko pasigendu
lyginant su EP3 - "lengvumo", bet vel gi - neskaitant vaziavimo savybiu i
EP3 isedi kaip i B3 passat del "puikaus" salono.

su golfais nesiimsiu lyginti (draugo turimas 1.6D VII gen man asmeniskai
pasirode nykiausia masina matyta per pastaruosius kelis metus - kalbu apie
salona), su 1er palyginti galiu - jei nori Hondos, perki Honda, jei nori
BMW, perki BMW - kitais aspektais nelabai sulyginama - galas varomas pries
prieki, palyginti tuscias bazinis salonas pries "visus navarotus", masina 2
zmonems ir masina 5 zmonems vezti, masina su bagazine ir masina be jos. tas
1er didele kokybe manes irgi nenustebino.

"esguires,"  wrote in message news:kbam8v$alr$1@trimpas.omnitel.net...

"No name" <no@email.lt> wrote in message
> cia pie koki astra kolega rasote? ar as cia jumoro nesuprantu... :)

apie ta pacia, kurios bagazines dangtis buvo mano pakomentuotas.

> kas del civic'o, tai tiesa sakant nesu nei labai jautrus, nei nejautrus
> kokybei, bet sitas automobilis, kaip tokios klases, man atrodo ganetinai
> kokybiskas

negaliu priestarauti, nes galima pagristai tiketis, kad lada granta surinkta
dar prasciau.