Tema: Re: Honda Civic 8gen
Autorius: ManXP
Data: 2012-12-21 15:11:21
Tai yra vienintelis auto, su kuriuo pravaziavus per Kauna man pradejo
skaudet galva nuo kratymo (ir grizus teko eit gert vaistus). Tokios medines
vaziuokles dar neteko matyt nei vienam kibire.

"esquir.es"  wrote in message news:kav4sr$fs2$1@trimpas.omnitel.net...

siulyciau i ji atsisesti, pasizureti kas per daiktas, nes automobilis
popierinis, surinkimas klaikus, jautresniems zmonems pernelyg rimtai juo
dometis kenksminga.