Tema: Re: Honda Civic 8gen
Autorius: No name
Data: 2012-12-21 15:03:40
gal kolega ryskiai kokiu nestandartiniu ismatavimu, o tai per metus laiko
nei i bagazines dangti uzsigaut pavyko, nei darinejant galines duris :)

beges ~200kkm, salonas tikrai ganetinai svarus ir nenutrintas... tiesa
plastiko negrauziu, tai nezinau kokio jis kietumo, bet kad nebarska, tai
faktas.

vaziuokle tikrai per kieta, na ir ant garso izoliacijos ptaupe, dar vardan
dizaino atsirado keli nemalonus trukdziai, bet nieko tragisko.

p.s. hetchbekas