Tema: Re: 2007 Camry is USA
Autorius: kovinė sekretorė
Data: 2011-06-29 15:36:23
Teko girdet ir + ir -, bet sakau: pliusų daugiau. Gal kam kitaip. Jei taip -
būtų gerai išgirst, kas ten blogai būtent nuo 2007 modeliui be to, kad
negražus :]
O USA jis šiuo metu bestselleris, todėl neabejoju, kad neigiamos
informacijos galima apie lyderius rasti kokios tik nori, tik dažniausiai jos
būna panašiai kaip apie liberalus iš FOX kanalo :]