Tema: Re: 2007 Camry is USA
Autorius: Joy Division
Data: 2011-06-29 13:03:36
nezinau kaip ten su 2007-uju Camry, bet preitais metais pavasari "Business
week" liudnai rase apie Toyota ir jos kokybe:
kastu taupymas, projektavimo darbu perkelimas ant komplektuojanciu daliu
gamintoju peciu ir t.t. ko pasekoje kokybes sukontroliuoti tampa neimanoma
ir pats Toyotos gamybos principas aprasytas "Toyota Way" nueina suniui ant
uodegos..

O buvo laikas kai kiekvienas Toyota vadas laike savo garbe iskelti
kompanijos shuki:
- mes sutaupysime 10mlrd baksu per ateinancius 6metus..
- gamyba padarysime pigia, projektavima greita (ko pasekoje Toyota Camry
2005 USA variantas patapo ganetinu slamstu)
- mes pasieksime 15% pasaulines rinkos iki 2010-uju..