Tema: Re: 2007 Camry is USA
Autorius: kovinė sekretorė
Data: 2011-06-29 10:18:42
Apskritai aš nepažįstu žmogaus, kuriam nuoširdžiai patiktų Toyota interior
ir exterior dizainas. Visi tą automobilį renkasi dėl patikrinto ar numanomo
patikimumo. Taip ir aš. Asmeniškai man tas vidaus dizainas yra kažkoks
nesusipratimas, bet kai dešimtą kartą sėdi į savo mašiną, nebematai ten
nieko, tik vaizdą pro langą.