Tema: Re: Legacy automatas ar mechanine?
Autorius: Vai
Data: 2010-12-03 12:09:07
ir dar patarimas vengti su pneumatine pakaba (buvo ir tokiu). Parejus, 
vienas amortikas virs kilolito. Bet galima blogiausiu atveju is sroto paemus 
permesti paprasta pakaba.
"Vai" <vai@vai.com> wrote in message 
news:idaej9$5sq$1@trimpas.omnitel.net...
> viska Gimp parase ok, tik pridursiu kad sklando gandai del H6 3.0 litro 
> kad su dujom nelabai draugauja. Visi kiti ok. Automatai geri. Pirmieji 
> varikliai 2,5 padaryti ant senojo 2.2 bazes, lepesnis perkaitimams 
> kraiposi blokas. Nuo 2000 kazkelinto men patobulino. Dyleriai pasakytu 
> tiksliai nuo kelinto menesio. Su mechanine bet kuriuo atveju bus 
> smagesnis. Del pasaliniu garsu kokie jie? gal lyg chujovi kompensatoriai 
> butu? Nuo 97m subaru atsisake hidrokompensatoriu (naujausiems modeliams 
> nzn), voztuvai reguliuojami mechaniskai kas 100tkm, kas dujom vaziuoja 
> pageidautina dazniau.
> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message 
> news:ida0ui$gui$1@trimpas.omnitel.net...
>> www.subaruklubas.com dafiga yra. jei trumpai: AT - 4 begiu pas visus 
>> impreza/legacy/outback iskytus H6 3.0 (ten AT-5). Su AT deze viskas OK 
>> (laiko, nesiskundzia zmones), 4wd dirba su automatu visai gerai 
>> (pastoviai suka ir gala su kintamu perdavimo santykiu. Su 2.5 varikliu 
>> problemu buna (atrodo iki 2001 kazkur nelaiko tarpines, kaista ir pan. - 
>> vienzo lepus variklis). 2.0 variklis - viskas OK, bet nezinau kaip pavez 
>> legacy (dujos dar jegu pajams).  Siaip 2.0 AT impreza benzas eina 
>> smagiai, tiesa ji lengvesne (legacy siulyciau fyvai bandyti).
>>
>> -- 
>> Gimp
>> "ATT" <tuckusxxx@gmail.com> wrote in message 
>> news:id9uc7$f67$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki, dairausi i Legecy universalus ir buvau mastes tik apie mechanine 
>>> deze, bet planuoju apziureti automata. Kadangi pats automata vairuoju ir 
>>> antroji puse mechanines dezes senokai nemaciusi, tai nusprendziau 
>>> isbandyti.
>>> Yra pora variantu,del kuriu iskilo klausimu :
>>> 1 
>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/subaru-legacy/id-1104037
>>> 2 
>>> http://www.autogidas.lt/skelbimai/subaru-legacy-universalas-1999-0120196857.html
>>> 3 
>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/subaru-legacy/id-1134551
>>>
>>> 1  Ar siems modeliams ejo tik vieno tipo keturiu pavaru dezes ar yra 
>>> kokiu skirtumu? Ar yra kokiu trukumu vaziuojant: stipriai nukencia 
>>> galia, prie tam tikru apsuku ar greicio nesklandziai pejunginejamos 
>>> pavaros?
>>> 2 Deze raso, kad sesiu pavaru, vadinasi keista kartu su varikliu? Ar 
>>> buvo tik penkiu pavaru siame modelyje. Vis delto likciau prie standarto
>>> 3. Labiausiai linkstu prie 2,5 motoro, bet pilnai neatmetu ir 2.0 litru. 
>>> Ka tureciau zinoti apie abu motorus? Keletas apziuretu motoru skleide 
>>> pasalinius garsus, todel iki serviso patikrai net nebevaziavau - 
>>> nelinkes pirkti su motoro trukumais ir is karto taisyti (bent jau ne 
>>> pirmam subaru)
>>> Planuoju dujas. Ar abu varikliai gerai su ipurskiminemis bendrauja,?  I 
>>> ka atkreipti demesi, jei dujos jau idetos? Nesinori kreivai idetu duju 
>>> (tokia jau vairuoju)
>>>
>>> Gal dar ka svarbaus galite patarti? Kur varikli, deze ir kompa tikrinti 
>>> Vilniuje, Utenoje, ar kitame nezinomame kraste?
>>> Aciu patarusiems ir skaiciusiems. Gero savaitgalio
>>>
>>
>>
>
>