Tema: Re: Legacy automatas ar mechanine?
Autorius: Vai
Data: 2010-12-03 12:02:07
del variklio japancats rodo kad iki 98 ejo EJ25D o po 98 EJ251. Tipo jau 
patobulintas. Skambink kad ir i JMA pasakys tiksliai. Del kuro ekonomijos 
ekonomiskiausias pagal vidurki butu 2.0 nei 2.5 ir aisku mechanine. Nu ir 
kas liecia paskirstymo dirzus, guoliukus..... keiciami kas 100tkm bet jei 
normaliom dalim 1000Lt.
"Vai" <vai@vai.com> wrote in message 
news:idaej9$5sq$1@trimpas.omnitel.net...
> viska Gimp parase ok, tik pridursiu kad sklando gandai del H6 3.0 litro 
> kad su dujom nelabai draugauja. Visi kiti ok. Automatai geri. Pirmieji 
> varikliai 2,5 padaryti ant senojo 2.2 bazes, lepesnis perkaitimams 
> kraiposi blokas. Nuo 2000 kazkelinto men patobulino. Dyleriai pasakytu 
> tiksliai nuo kelinto menesio. Su mechanine bet kuriuo atveju bus 
> smagesnis. Del pasaliniu garsu kokie jie? gal lyg chujovi kompensatoriai 
> butu? Nuo 97m subaru atsisake hidrokompensatoriu (naujausiems modeliams 
> nzn), voztuvai reguliuojami mechaniskai kas 100tkm, kas dujom vaziuoja 
> pageidautina dazniau.
> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message 
> news:ida0ui$gui$1@trimpas.omnitel.net...
>> www.subaruklubas.com dafiga yra. jei trumpai: AT - 4 begiu pas visus 
>> impreza/legacy/outback iskytus H6 3.0 (ten AT-5). Su AT deze viskas OK 
>> (laiko, nesiskundzia zmones), 4wd dirba su automatu visai gerai 
>> (pastoviai suka ir gala su kintamu perdavimo santykiu. Su 2.5 varikliu 
>> problemu buna (atrodo iki 2001 kazkur nelaiko tarpines, kaista ir pan. - 
>> vienzo lepus variklis). 2.0 variklis - viskas OK, bet nezinau kaip pavez 
>> legacy (dujos dar jegu pajams).  Siaip 2.0 AT impreza benzas eina 
>> smagiai, tiesa ji lengvesne (legacy siulyciau fyvai bandyti).
>>
>> -- 
>> Gimp
>> "ATT" <tuckusxxx@gmail.com> wrote in message 
>> news:id9uc7$f67$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki, dairausi i Legecy universalus ir buvau mastes tik apie mechanine 
>>> deze, bet planuoju apziureti automata. Kadangi pats automata vairuoju ir 
>>> antroji puse mechanines dezes senokai nemaciusi, tai nusprendziau 
>>> isbandyti.
>>> Yra pora variantu,del kuriu iskilo klausimu :
>>> 1 
>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/subaru-legacy/id-1104037
>>> 2 
>>> http://www.autogidas.lt/skelbimai/subaru-legacy-universalas-1999-0120196857.html
>>> 3 
>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/subaru-legacy/id-1134551
>>>
>>> 1  Ar siems modeliams ejo tik vieno tipo keturiu pavaru dezes ar yra 
>>> kokiu skirtumu? Ar yra kokiu trukumu vaziuojant: stipriai nukencia 
>>> galia, prie tam tikru apsuku ar greicio nesklandziai pejunginejamos 
>>> pavaros?
>>> 2 Deze raso, kad sesiu pavaru, vadinasi keista kartu su varikliu? Ar 
>>> buvo tik penkiu pavaru siame modelyje. Vis delto likciau prie standarto
>>> 3. Labiausiai linkstu prie 2,5 motoro, bet pilnai neatmetu ir 2.0 litru. 
>>> Ka tureciau zinoti apie abu motorus? Keletas apziuretu motoru skleide 
>>> pasalinius garsus, todel iki serviso patikrai net nebevaziavau - 
>>> nelinkes pirkti su motoro trukumais ir is karto taisyti (bent jau ne 
>>> pirmam subaru)
>>> Planuoju dujas. Ar abu varikliai gerai su ipurskiminemis bendrauja,?  I 
>>> ka atkreipti demesi, jei dujos jau idetos? Nesinori kreivai idetu duju 
>>> (tokia jau vairuoju)
>>>
>>> Gal dar ka svarbaus galite patarti? Kur varikli, deze ir kompa tikrinti 
>>> Vilniuje, Utenoje, ar kitame nezinomame kraste?
>>> Aciu patarusiems ir skaiciusiems. Gero savaitgalio
>>>
>>
>>
>
>