Tema: Re: Toyota ir toliau genda :(
Autorius: Vai
Data: 2010-11-24 11:10:15
tavo kondyskei telpa apie 500gr r134a saldiklio. 1kg kaina apie 35 litus. Uz
tokius pinigus nieks nepildo. Plius tepaliukas eina kuris kainuoja 250gr
apie 80 lt, bet visi pila pakaitala uz kazkur 1kg apie 30 lt. O tepaliuko
dapilti paprastai reikia apie 20-30gr. Tik daznai jo isvis nepila. Rimti
pildytojai su spec stotele atsiurba viska is sistemos, atskiria tepala nuo
saldiklio, kiekviena pasveria ir dadeda tiek kiek reikia, paskui supucia
viska atgal.