Tema: Re: Toyota ir toliau genda :(
Autorius: AndriuZ
Data: 2010-11-23 15:36:50
gal, labai nesiginchysiu,
 tiesiog kolkas teturiu ta info ka sake toyota servise ir kondicionieriu
remontininkai seskineje ...
siaip klausimas: isleistas freonas buna dujines ar skystos fazes, ta prasme
jei kaip sakant imi ta nuleidimo uzpildymo paslauga tai ji nuleidzia ir
sandeliuoja balione kokiam, ar jis visgi yra skystos fazes ir galiam
sandeliuoti eilineje bankeje ?
shaldytuvu freonas dujinis .... o cia ?(atsizvelgiant i tai kad tai nera
tikras freonas ... )