Tema: Re: Toyota ir toliau genda :(
Autorius: AndriuZ
Data: 2010-11-23 22:37:41
na isjungus klima
ir gerai ishilus varikliu jau ant laisvu girdisi garsus klaksejimas arba
ijungi begi ir ciut atleidi sankava kad vos vos apsikrautu variklis ir
pakristu sukiai. tada irgi pasigirsta klaksejimas, tikslaiu tas klaksejimas
gaunasi ciue nkaip su plaktuku stuksenat. prie didesniu sukiu ir apkrovus
kondiske nieko panahsaus nesigirdi...