Tema: Re: koks MK-3 bamperis?
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-03-17 09:32:31
Del Italijos tuneliu tikrai girdejau legendu, kad ten bugovu generatoriu 
amzinos medziokles plotai. Butent Italijos tuneliai, o ne kazkur kitur.
Kad pas MK3 bugovi generatoriai, tai pilni forumai atsiliepimu su pyyypt 
visokiais. Kai kam netgi "pasiseka" kas 20 Kkm juos keist.
Bagazines problema mygtuke, i ji dregme patenka, kaip ir i antena jei ji su 
GPS imtuvu. Reik istraukt isvalyt isdziovint uzsandarint ir surinkt. Tas 
bajeris padejo mani bagazines mygtukui, o vat antenai per velu buvo, ja jau 
sugrauze druskos. Gaila aisku, atsirado LT zemelapiai o GPS neveikia.
O va su rudim problem kol kas nesimato, gal po ziemos islys?
Del garantiju as rasiau del to, kad kitokio kuro filtro nepataria ne tik 
Vista, bet ir kiti dyzelistu meistrai, sake su sita sistema tik originalus 
filtras, nes tipo jos filtravimas ar tai 5 mikronai, kai kitu 10-20 mikronu. 
Uztai Vista ne be reikalo gasdina del garantijos, ta garantija panaikina 
tiems kurie kuro filtra bet koki deda. Jokios garantijos as neturiu, jie 
gasdina, kad sutaupes ant filtro turesi dyyyydeliu islaidu ir bent jau cia 
atrodo teisus.
Nesutiksiu su tavimi, del to kad tai nebugova masina. Bugu pilna ant 
kiekvieno kampo, gal ir pas visas taip nezinau. Be to niekaip nesuprantu 
kaip per 6-7 metus pareina tokios detales kurios kitose masinose nuo gimimo 
iki mirties tarnauja. Tarkim turiu MK1 1994 m. rida netoli 300 Kkm o 
priekiniai sarnyrai originalus iki siol, kaip ir amortizatoriai ir daugelis 
kitu detaliu, visokie starteriai, generatoriai net neziureti turbut niekad.


"Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message 
news:hnohah$7rn$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu siaip ka as zinau mano "experience" visiskai priesingas :)
>
> Turiu 2001 2.0 TDDI Mondeo Turnier.
> Nu del kuro filtro neprisimenu - dedu motorcraftini (ant dezutes parasyta) 
> keiciu Kvarce, kaip ir tepalo, del oro filtru nepasakysiu - deda kazka bet 
> kainos negasdina (isskyrus salono atrodo ~80Lt).
> Del "silentbloku" tai nepasakysiu bet kai keiciau stabilizatoriaus traukes 
> galiniu pusasiu tai sumokejau 220Lt su dalim + darbas (velgi 
> motorcraftines)
> Kazkur panasiai stab. traukes priekines pakabos ~140Lt viena puse.
> Amortikai - 650Lt galiniai abu su darbu (motorcraftiniai) keiciau Vistoje.
> Generatorius (orginalus) 2600Lt su darbu (keista Italijoje), Vistoje uz 
> toki pati butu paprase ~1000Lt su darbu (vienok sitoje vietoje loterijoje 
> neislosiau, bet nieko nepadarysi - matyt zvakutes neuzdegiau pries 
> isvaziuodamas i 4tukst km kelione).
> Vandens temp. daviklis (yra 2! :)) - vieno pakeitimas su darbu nepamenu 
> bet galvoju... apie 200Lt darbas + daviklis (1) + antifrizo dapylimas.
> Bagazines amortizatorius x1 - keliasdesimt Lt pirkau shrote, ten ir 
> pakeite.
>
>
> Bendri ispudziai:
> imho kantrus. Pravaziavau jau 100K km ir tai yra viskas ka keiciau, ka 
> isvardinau auksciau. Vaziuokle jau bus ~40K km kaip netvarkyta.
>
> Vaziuokle:
> lyginant su mk2 tai kaip diena ir naktis arba kaip B ir pirstas. Kadangi 
> esu savo laiku trynes viskai nauja Mondeo mk2 tai galiu pasakyti kad 
> vaziuokle mk3 yra zymiai smagesne, standesne ir posukiuose geriau dirba. 
> Mk2 tai kaip valtyje per sonini bangavima kartais pasijusdavau :)
> Salonas - malonus ispudziai ziurint i plastmases kokybe ir dizaina.
>
> Ligos:
> Spyneles - t.y. elektronika, pvz rakinimas is salono (veikia kai sausa, 
> neveikia kai dregna), visada veikia nuo pultelio arba raktu.
> Bagazines atidarymas - veikia tik nuo pultelio.
> Pakeitimas - ~320Lt spynele (visas blokas su elektronika) Vistoje - 
> pasakiau nafig. Nes mane Vistininkai bande itikinti kad visa reikala knisa 
> mano bagazines spynos blokas ir jo pacio taisyt negalima reikia keisti.
> Duru apaciu rudijimas - forumuose apdainuota problema. Du kart jau 
> tvarkiau pas garazini prie upelio, dazai koks 150LT + darbas (didelis 
> aciu). Tvarkiau abi priekines dureliu apacias + bagazines dangti.
>
> Taigi bendrai paemus man nepasirode kad net ir keiciant originaliomis 
> dalimis servise kuris praktiskai uzsiima TIK fordais remontas yra 
> kosminis.
>
> Del kazkokiu garantiju, tai kokios garantijos 9 metu karuciui?! Aisku tavo 
> atveju gal but masina pirkta is Vistos ir dar garantijos kokios tai 
> nesibaigusios.
>
> Del TDCI kaprizingumo - girdetos legendos, bet velgi ar cia nesusije su 
> tuo kad kai prasideda pirmi pozymiai kad purkstukam aTa (i.e. nedidelis 
> apsuku plaukiojimas ant laisvu trukciojimas.truktelejimas prie tam tikru 
> apsuku ir apsukoms toliau didejant) problema ignoruojama ir rezultate 
> susimokama pagal "taupos" rezima.
>
> Nu ir pabaigai - lygint mk1 ir mk3 remonta tai cia kaip lygint golfo 2 ir 
> golfo 5 remonto kainu skirtumus :) - ne visai adekvatu. Visu pirma mk1 
> netikiu kad Vistoje remontuoji :) o antra taip visada buvo ir bus, senu 
> masinu dalys pigesnes nei nauju.
>
> On 03/14/10 13:41, saulius74901 wrote:
>> Bamperiai tikrai neluzineja taip greit, zmona jau pabande.
>> MK3 mano nuomone visiskas gaidys, nors pats dar turiu ir MK1. Tai tas MK1
>> kantrus kaip rusas, nors i gaisra su tokia vaziuok..
>> Mano turimas MK3 2.0 TDCI, variklis labai kaprizingas, remonto kainos
>> zveriskos. Kuro filtras 140 Lt, gamintojas grieztai pataria pirkt tik 
>> Delphi
>> gamybos filtrus, nes Ford atstovybe nustaciusi, kad buvo uzdetas
>> neoriginalus kuro filtras nebetaiko garantijos visai kuro sistemai.
>> Purkstuku ir siurblio kaina tikrai virsys masinos kaina, taigi patikek
>> nesinori kitokio filtro det.
>> Praprasciausi sudukai kainuoja tiek, kad rodos is aukso padaryti. 
>> Kinietisku
>> daliu beveik ner, taigi kaina priklauso nuo gamintojo noro atsiimt
>> konkurencijos sumazintos kainos skirtuma.
>> Neseniai FORD centre suzinojau, kad norint pakeisti galinio balkio
>> sailentblokus dar pries pusmeti reikejo pirkt visa balki is Ford dilerio
>> kurio kaina netoli 1000 LT. Dabar jau rodos kazkas pradejo kept tas keliu
>> litu vertes gumytes, tai Ford'as irgi paleido gumytes i prekyba tiesa po 
>> 80
>> LT.  Niekaip negaliu suprast, kodel tokios gumytes tiek kainuoja ir kodel
>> aplamai is rikiuotes iseina, kai masinai viso labo tik 6-7 metai, kai 
>> kitose
>> masinose jos tarnauja per visa masinos tarnavimo laika. Na bet cia 
>> daugiau
>> marketingo vingrybes.
>> Aplamai manau, kad karutis kaip ir neblogas, bet kaprizingas ir 
>> islaikymas
>> nepigiai atseina, o gal cia tik man pasiseke taip.
>> "Jonas"<ukas_3@hotmail.com>  wrote in message
>> news:hni87c$8cu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na, ?ia jau gera ?inia:)
>>> tur?jau  du fordus galvoju, ar pirkti ir tre?i? ford?. Kaip 3-?i? 
>>> mondeik?
>>> varikliukai?, domina ir dyzeliukai ir benzininiai, kaip j? pakaba nuo
>>> senesni? modeli? ar daug skiriasi? Turetojai galet? pasigirti truk?mais 
>>> ir
>>> privalumais
>>>
>>> A?i?
>>> "Jonas"<ukas_3@hotmail.com>  wrote in message
>>> news:hnarl1$qf3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ar Mondeo 3 (2001) bamperis toks pat ,,kiausinio lukstas" kaip ir 
>>>> Mondeo
>>>> 1, 2......?
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>