Tema: Re: koks MK-3 bamperis?
Autorius: Bangis
Data: 2010-03-16 20:06:09
Nu siaip ka as zinau mano "experience" visiskai priesingas :)

Turiu 2001 2.0 TDDI Mondeo Turnier.
Nu del kuro filtro neprisimenu - dedu motorcraftini (ant dezutes
parasyta) keiciu Kvarce, kaip ir tepalo, del oro filtru nepasakysiu -
deda kazka bet kainos negasdina (isskyrus salono atrodo ~80Lt).
Del "silentbloku" tai nepasakysiu bet kai keiciau stabilizatoriaus
traukes galiniu pusasiu tai sumokejau 220Lt su dalim + darbas (velgi
motorcraftines)
Kazkur panasiai stab. traukes priekines pakabos ~140Lt viena puse.
Amortikai - 650Lt galiniai abu su darbu (motorcraftiniai) keiciau Vistoje.
Generatorius (orginalus) 2600Lt su darbu (keista Italijoje), Vistoje uz
toki pati butu paprase ~1000Lt su darbu (vienok sitoje vietoje
loterijoje neislosiau, bet nieko nepadarysi - matyt zvakutes neuzdegiau
pries isvaziuodamas i 4tukst km kelione).
Vandens temp. daviklis (yra 2! :)) - vieno pakeitimas su darbu nepamenu
bet galvoju... apie 200Lt darbas + daviklis (1) + antifrizo dapylimas.
Bagazines amortizatorius x1 - keliasdesimt Lt pirkau shrote, ten ir pakeite.

Bendri ispudziai:
imho kantrus. Pravaziavau jau 100K km ir tai yra viskas ka keiciau, ka
isvardinau auksciau. Vaziuokle jau bus ~40K km kaip netvarkyta.

Vaziuokle:
lyginant su mk2 tai kaip diena ir naktis arba kaip B ir pirstas. Kadangi
esu savo laiku trynes viskai nauja Mondeo mk2 tai galiu pasakyti kad
vaziuokle mk3 yra zymiai smagesne, standesne ir posukiuose geriau dirba.
Mk2 tai kaip valtyje per sonini bangavima kartais pasijusdavau :)
Salonas - malonus ispudziai ziurint i plastmases kokybe ir dizaina.

Ligos:
Spyneles - t.y. elektronika, pvz rakinimas is salono (veikia kai sausa,
neveikia kai dregna), visada veikia nuo pultelio arba raktu.
Bagazines atidarymas - veikia tik nuo pultelio.
Pakeitimas - ~320Lt spynele (visas blokas su elektronika) Vistoje -
pasakiau nafig. Nes mane Vistininkai bande itikinti kad visa reikala
knisa mano bagazines spynos blokas ir jo pacio taisyt negalima reikia
keisti.
Duru apaciu rudijimas - forumuose apdainuota problema. Du kart jau
tvarkiau pas garazini prie upelio, dazai koks 150LT + darbas (didelis
aciu). Tvarkiau abi priekines dureliu apacias + bagazines dangti.

Taigi bendrai paemus man nepasirode kad net ir keiciant originaliomis
dalimis servise kuris praktiskai uzsiima TIK fordais remontas yra kosminis.

Del kazkokiu garantiju, tai kokios garantijos 9 metu karuciui?! Aisku
tavo atveju gal but masina pirkta is Vistos ir dar garantijos kokios tai
nesibaigusios.

Del TDCI kaprizingumo - girdetos legendos, bet velgi ar cia nesusije su
tuo kad kai prasideda pirmi pozymiai kad purkstukam aTa (i.e. nedidelis
apsuku plaukiojimas ant laisvu trukciojimas.truktelejimas prie tam tikru
apsuku ir apsukoms toliau didejant) problema ignoruojama ir rezultate
susimokama pagal "taupos" rezima.

Nu ir pabaigai - lygint mk1 ir mk3 remonta tai cia kaip lygint golfo 2
ir golfo 5 remonto kainu skirtumus :) - ne visai adekvatu. Visu pirma
mk1 netikiu kad Vistoje remontuoji :) o antra taip visada buvo ir bus,
senu masinu dalys pigesnes nei nauju.