Tema: Re: koks MK-3 bamperis?
Autorius: saulius74901
Data: 2010-03-14 13:39:10
Bamperiai tikrai neluzineja taip greit, zmona jau pabande.
MK3 mano nuomone visiskas gaidys, nors pats dar turiu ir MK1. Tai tas MK1
kantrus kaip rusas, nors i gaisra su tokia vaziuok..
Mano turimas MK3 2.0 TDCI, variklis labai kaprizingas, remonto kainos
zveriskos. Kuro filtras 140 Lt, gamintojas grieztai pataria pirkt tik Delphi
gamybos filtrus, nes Ford atstovybe nustaciusi, kad buvo uzdetas
neoriginalus kuro filtras nebetaiko garantijos visai kuro sistemai.
Purkstuku ir siurblio kaina tikrai virsys masinos kaina, taigi patikek
nesinori kitokio filtro det.
Praprasciausi sudukai kainuoja tiek, kad rodos is aukso padaryti. Kinietisku
daliu beveik ner, taigi kaina priklauso nuo gamintojo noro atsiimt
konkurencijos sumazintos kainos skirtuma.
Neseniai FORD centre suzinojau, kad norint pakeisti galinio balkio
sailentblokus dar pries pusmeti reikejo pirkt visa balki is Ford dilerio
kurio kaina netoli 1000 LT. Dabar jau rodos kazkas pradejo kept tas keliu
litu vertes gumytes, tai Ford'as irgi paleido gumytes i prekyba tiesa po 80
LT.  Niekaip negaliu suprast, kodel tokios gumytes tiek kainuoja ir kodel
aplamai is rikiuotes iseina, kai masinai viso labo tik 6-7 metai, kai kitose
masinose jos tarnauja per visa masinos tarnavimo laika. Na bet cia daugiau
marketingo vingrybes.
Aplamai manau, kad karutis kaip ir neblogas, bet kaprizingas ir islaikymas
nepigiai atseina, o gal cia tik man pasiseke taip.