Tema: Re: mk3 mondeo turnier rankinio trosas - kur?
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-04 20:45:44
Aciu, bet jau nusipirkau tanagroj uz 69Lt ir sumontavo. Siaip ne taip
uzdejo, is isvaizdos atrodytu kaip tikrai butu kokiais 1-2cm per
trumpas. Biski patampius siek tiek issilygino ziurint ten kur abu trosai
susikabina... bet vis tiek. Nu bet kaip ten bebutu technikine praejau
sekmingai. Skirtumas buvo 2.4 (naujas trosas) vs. 2.1 (senas).
---
Bangis