Tema: Re: mk3 mondeo turnier rankinio trosas - kur?
Autorius: Bangis
Data: 2009-09-21 11:26:13
Heh probleminis mazgas jau pakeistas - buvo galinis desinys suportas
uzstriges, su visais is to isplaukianciais rezultatais. Nu ir prie to
pacio trosas rankinio surudijes sharve, tai irgi strigo. Tai man ta
rankinio trosa is vis atjunge, bet kadangi technikinei liko savaite tai
reikia jau spresti ir sita problema :)
---
Bangis