Tema: Re: mk3 mondeo turnier rankinio trosas - kur?
Autorius: Bangis
Data: 2009-09-22 16:59:21
Taip zinau - man butent kairio galinio rato uzkirmijo. Reiks skias dar
Kemi pasitikrint, siaip Tanagroje berods 69Lt paprase. Tik tiek kad as
kai Kvarce buvau, tai jie sake bande ziuret koki tai neoriginalu, ir jis
lyg tai per trumpas ant 1 ar 2 cm buvo. Jauciu vaziuosiu su visu trosu
ir reikes matuot.
---
Bangis