Tema: Re: kas VLN ar apie ji be VISTOS ?
Autorius: and
Data: 2009-09-21 11:28:09
praeita karta man Vista nurase pavargusia forsunke.
as ja nuveziau pazistamui i dyzelservisa.
Jie ten ja isvale, pravale, nzn, keite/nekeite voztuveliu, galu gale
konstatavo, kad buvo pajungta stende...jog visi parametrai neislipa is
leistinu ribu ir atsiskaicius - ~100lt as ta forsunke ikaliau atgal i ta
pati varikli, ko pasekoje viskas dirbo dar metus su kapeikom.
Visas forsunkes remontas gavosi:
diagnostika1  - 150lt
dyzel servisas 100
diagnostika2 - 200Lt