Tema: Re: kas VLN ar apie ji be VISTOS ?
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-09-21 10:57:45
Bet kokiu atveju dyzel servisas galu gale man pasake, kad purkstukai tikrai
geri, tik nerado priezasties del ko masina durniavo.
Jei zinai kuri itariama pavargusi, jie gali pamatuot griztamojo kuro kiek ir
pagal ji galima sprest, ar ja jau lupt lauk. Vista panasu visa forsunke
patars keist, o dyzelservisas uz kokius 300 pakeis voztuveli + apie 200 kiti
darbai, ja isimant ir dedant atgal.