Tema: Re: kas VLN ar apie ji be VISTOS ?
Autorius: and
Data: 2009-09-21 10:16:12
na matai, man pades paskaitymas tik tokiu atveju, jei jis pamatys, kame ten
reikalas.
tiesiog pries pusantru metu nusprogo viena forsunke (dvi buvo pavargusios),
todel itariu, kad dabar nusprogo ir antra.
Butu idomu paziureti ju visu 4 darba...

Siaip sutinku su tavim, kad tas taupymas gali pakainuoti brangiau, nes galu
gale visi keliai baigsis vistoj :)
Tas bachuriukas sugebes prachekinti? na pakalbesiu as su juo.
Kadangi turiu tos pacios karcios patirties su dyzelservisu-tai su juo
uzsiimti nenoriu...tiesa tuomet tai buvo bmw.

aciu.