Tema: Re: kodel fordai tokie pigus
Autorius: Vasaris
Data: 2009-06-02 21:22:42
"Thomelis" <aeta@gmail.com> wrote in message
news:h02nc9$er5$1@trimpas.omnitel.net...
> mes cia diskutuojam ir bandom surast svarias priezastis kodel fordai tokie
> pigus turint omeny modeo, scorp. prasom padiskutuoti siuo klausimu.

Jei neprižiūrėti - gaidys. O koks tolkas tūlam lietuviui fordą prižiūrėti?
Dargi - plastikai - jei ardyti - barška, ypač žiemą. Garso izoliacija
vidutiniškai prasta. Rūdija tai pagal galimybes. Yra idiotiškų sprendimų
konstrukcijos prasme. O dėl kitų punktų - pašnekovai taikliai pasisakė.
Dizaino prasme - netgi yra toks UK terminas kaip "Mundano man", reiškiantį
30+ vyriškį, auginantį intelekto nesužalotus vaikus su isterike žmona, be
jokios karjeros perspektyvos su didele paskola kartonkei socialine Eastendo
užribyje.

Bet to turbūt sutiksi, kad mondė Mk 3/4 - jau truputį kitokie prietaisai,
nei ankstesnieji.