Tema: Re: kodel fordai tokie pigus
Autorius: Thomelis
Data: 2009-06-02 13:06:12
nu tas tai jo, is vienos puses imamt kad masina israsta ir naujo dviracio
nereikia isradineti, bet mano nuomone fordas vis bando ta padayti.
Pagalvojus kas yra kitko stebuklingo kitose masinose ko negalima rasti kad
ir MkI Gia kurios kaina sieka vieno menesio atlyginima (juokinga) ar ne, bet
kitu atveju mano patirtimi fordukai reikalauja daugiau prieziuros, juose
elektronikos  nemazai prikista, dujos paprastos nesideda, del plastmasinio
kolektoriaus vat tas ir susideda i piguma, del to rinkai ir neptaraukli
tokia masina imho.