Tema: Re: kodel fordai tokie pigus
Autorius: Takkskalduha
Data: 2009-06-02 14:06:07
Pirkau pries du metus '98 mondeo (2.5 Ghia mechanine), tai kogero is tikro tai buvo pigiausias tu metu modelis savo klasej. Bet is kitos puses tai yra tas pats 94 metu modelis, tik sviezesnes detales, iki siol nesigailiu tuo ka as gavau uz isleista pinigu suma, manau toj vietoj fordai tuom ir geri,nes tai ne pirmas mano fordas ir galiu pasakyti, kad pvz. kokybes as galeciau daug kam tokios palinketi... tame tarpe ir japonams girdedamas kaip pazystami jais guodziasi. Dar pridekime gera fordu valdyma... Tuo paciu galiu pasakyti koki jis man turi trukuma: kietas ir triuksmingas prastu keliu (tiesa pas mane 50 profilis, bet visi jie jau tokie), tai yra tai, ka turi paaukoti sitam modelyje.