Tema: Re: Re:gal kam e46 touringo dangcio?
Autorius: svyt
Data: 2016-06-26 04:35:22
Paziurejau ir nebesu toks tikras, kad dinitrolas pades, gali but
 paveluota, virs numerio spuogu kruva, lyg nebuvo pernai.
vien
 zodziu turek omeny, nes planuoju sita automobili eksplotuota
 labai ilgai, orentuojuos i 6-8 metus. (Variklis 120 000 prabeges,
 pavaru deze po vokiskos kapitalkes 50 000) jei ne katuliai,
 masina kaip sutvarkiau po pirkimo (prie priekines pakabos net
 nelindau, biski stabilizatoriai pradejo barsket, bet tas gumas
 keist beprasmiska ir nera naudos) ir va, viskas idealiai, jei ne
 gandonas perekupas, pries pardavima kai rode dugna katuliai buvo
 vietoj, sutarem, kad pirksiu jei praeis technikine, pravare,
 sutarem ant rytojaus regitroj susitikti, per ta vakara ir nakti
 masina patobulino- katuliai, kitas ezys su defektu, kitas klimato
 kompas su defektu, ( labai smulkus, zmona iki siol
 nesupranta,kodel reiks ji keisti, jai viskas gerai- jei
 ijungi-isjungi putikli ant priekinio lango, jis suveikia tik
 isjungus-ijungus degima,jei tarkim putiklis atjungtas ant lango
 norint ijungt reikia jungt, paskui uzgesint ir vel uzvest, tas
 pats atjungiant, jau pasakojau apie kompa 2000, kitkas veikia be
 priekaistu) kitas generatorius su defektu... negi perekupai an
 tiek mazai uzdirba kad imasi tokio meslo? Nu katuliai dar
 suprantu, bet likusios dalys 100 euru jam pelnas, ir del to bijot
 ramiai nakti miegot, kad kas jo masinos ar garazo
 nepadegtu?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----