Tema: Re: Re:gal kam e46 touringo dangcio?
Autorius: svyt
Data: 2016-06-18 18:02:15
Jo, e39. tik neverkiant, valytuvas pasirodo nerimta beda,
 pripurske dinitrolo, gal daugiau nerudys pora metu. numerio
 apsvietimo lemputes problemos nekelia.
bet atrodo uzsiciklinsiu
 ant sito modelio, gera kaina priglausciau atsargai, tik blyn,
 garaze surudys... nezinau, geriau patark buta vilniuje apie 2
 kambariu arciau sauletekio nuomai.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----