Tema: Re: E90 320d dingo trauka
Autorius: svyt
Data: 2016-01-28 16:43:58
Klausyk, va man reikia sutvarkyt signaturai galinio stiklo
 valytuvo mechanizma. Visa ta dalis kur tvirtinasi ant stiklo
 bloga. Kojele kuri maunasi ant slicu turiu, mechanizmo neturiu.
 Moku viskiu kuri kartu ir isgertume, kaip kad kadais rudeni
 diskutavom, atves ir parves mano dukryte i kauna ir is kauno,
 priesingai vyraujanciai nuomonei girtas nevairuoju jau 12 ar tai
 daugiau metu. Detale kuri kebule sveika, viskas kas tvirtinasi
 ant stiklo- sugede iskyrus kojele ir valytuva.

--

svyt /e39