Tema: Re: E90 320d dingo trauka
Autorius: svyt
Data: 2016-01-26 08:17:21
Juokas pro asaras, pas mane klimato centrales gedimas, va ka tik
 pries 5 minutes, pute vejelis i akis isjungiau putima i langa,
 pradejo kazko rasoti, kad vel ijungti man reikia isjungt-ijungt
 varikli. Tik svieziai uzvestoje masinoje isijungia putimas ant
 priekinio stiklo. Issijungia visada. Visa kita veikia, 60 pinigu
 jinai kainuoja, va ir mastau kas ka iveiks. Labiausiai norisi
 sklendej kuri pucia i virsu pragrezt keleta skyluciu, kad vos vos
 pustu visad ir nerasotu, o pilnai atidarysiu tik vasara kartu su
 kondiske. Uzknisa kad ner tarpines padeties kaip senesnese, vos
 vos kad i akis nepustu. Jei sumazinu bendra putima
 salta
daros.

--

svyt /e39