Tema: Re: Igaliotini - M57N2
Autorius: svyt
Data: 2015-03-03 15:13:50
Bb zino, aisku lyginu su 524 td, tas prie 17 pradedavo dusti, sita
 blyn eina ir lyg dar eitu, nu iki 18 lengvai, gal daugiau eitu,
 nemegstu greicio kuris virsija mano konforto-saugumo
 riba,betjuolab nebandziau 2 juostu kely su traktoriais max
 greicio, negalvojau kad tai pasirodys svarbu, but irarimu del
 variklio buciau trumpam uzmynes, ir tai, visad max greicius,
 pakabos galimybes tik jei vienas uz vairo. Su vaikais, zmona,
 blin nu neturejau galimybes patikrint.

--
---

----Android NewsGroup Reader----