Tema: Re: Igaliotini - M57N2
Autorius: svyt
Data: 2015-02-20 23:58:42
Nu bendraut paciam reikia pasimokinti, sneki kaip 5 metis, laikiau
 eiliniu troliu tave, bet pasirodo savo srityje nesi kvailys,
 zinai ka sneki, ir sneki, kas neiprasta siam forume, teisingus
 dalykus, as apakes siaip, 99 proc visu postu iskaitant mano
 blevyzgos ir samprotavimai apie nieka.
Ir bac, vienas patarimas
 teisingas, bac antras spejimas teisnigas,(apie ksenonus, mano
 neblogas meistriukas mane kitaip, buvai teisus fioletine lempa
 vis silpniau ir silpniau sviete) trecia ir tas, akurat... as
 apakes.
Klausyk, jei truksta kolektoriuje 2 flip flopu ar kaip ten,
 (pirkau masina perekupas sake kad buvo islekus turbina ir ja
 svieziai pigiai nupirko ir idejo) cia man vienas servisistas
 aiskina kad variklis tvarkoje reikia tik purkstuka keist,
 tikrinti kompresija ar kaip maniau keist varikli? Kai pirkau taip
 nekleksejo taip smarkiai kol i kijeva nesulekiojau, ir ar gali su
 5 cilindrais 190 eit ir taip juntamai kad ne riba? Man toks
 jausmas kad po to kijevo pradejo klekset siek tiek kad pats
 girdziu. Perkant nu negirdejau nieko itartino, nors visa demesi
 skyriau ne varikliui, o pavaru dezei ir kebului.

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/