Tema: Re: Igaliotini - M57N2
Autorius: svyt
Data: 2015-03-03 15:03:34
Koks tavo mailiukas noriu pasitarti, cia dabar mano meistriukas
 kuria brangiai sumokejau, uz tai kad plove visa sistem pries
 dedamas siurblius, kad neduokndie struzkiu nepapultu ir vel
 nesupirdolintu siurbliu (keitimas vienas 100 litu kitas 80)
 itikineja kad negali but jog flipflopai sugadino varikli, vienas
 purkstukas perpurskia kitas nedapurskia, ypac kol saltas,
 variklis cia neuzmusamas kitaip nekainuotu 100e. Cia jo zodziai.
 Bbz, pretenziju jo darbo kokybei neturiu, nu ikainiai..., nu tik
 ikainiams.
kompresijos pamatavimas pas ji 240 lt. Gal blin atlekt
 kada pas jumis konsultacijai? Faktiskai domina kompresija 6
 cilindre. Bet kad uz 240 litu islupa- ikisa purkstukus, irgi
 geras fintas, tam savartyne kur susiruoses variklius keisti,
 purkstuku nesekmingas isemimas mano problema, tai jei juos
 isjudins ;)

--
---

----Android NewsGroup Reader----