Tema: Re: M54 astma v2
Autorius: Darenas
Data: 2015-01-27 09:40:58
Gyvenime nepirkau Lt vazineta....
Jei zmogus isidetu nauja kolika 1000 isleides ir tuom problemos baigtusi tai
px, bet kai zmogus zino, kad dx ju dar yra ir bus tai pigiau is salono nauja
imt ir nesukt sau kiausu. :)
Kolikas 1000 kas 80k.
dpf 6000+ kas 150k
greiciu deze + kas bbzk
grandine 2500+ vienkartinis
kardano guma, demferis ir t.t. ir t.t.
Aisku jei perki tokia masina nusiteik islaidoms. Kitaip pirk golfa.

Igaliotini tau gal laikas i krasta dirbt butu, detum sau naujas org. detales
ir ramu butu. O tai dabar tapati per tapati, kokie visi skupus, taupus, krc
durniai.... :)

Darenas