Tema: Re: E90 330i facelift - dynamic but efficient?
Autorius: egis
Data: 2014-11-26 10:25:44
Pas jy 2009 sedanas.
Nnzn, masina jis prisiziuri, manau viskas tvarkoj. O tas "uzmiestis"velgi
skirtingas- kazkam tai autostrada, kazkam viabaltika su lenkimais,
subjektyvu. Na bet as labiau patikesiu kad 8 litrai uzmiesty tokiai masinai
realiau, nei 6 :)
p.s. lyginant e90 su e36- kiek lengvesne kregzdute? 300kg? 400kg? :)

--

egis
E39 530dA '00