Tema: Re: E90 330i facelift - dynamic but efficient?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-26 10:08:46
2014-11-26 09:36, egis rašė:
> draugas su e90 330i Kaune vazinedamas netelpa y 14 ...  zmogus vazineja
> tikrai gan ramiai. Uzmiesty y 8 sake ymanoma, pasistengus :)
>
> P.s. masina nauja pirkta Lietuvoj

Visų pirma, spėju, kad pas tave draugą ne LCI E90.

Kitas dalykas - ar ten pas jį viskas tvarkoje? Nes jo pasakymas
"užmiestyje į 8 sutilpti įmanoma" man skamba labai keistai. Normaliai
turėtų skambėti "užmiestyje 8 viršyti neįmanoma". Man prieštvaninis 1995
metų E36 328i greičio neviršijant 6,x rydavo, o 8 valgydavo nebent ant
150-160.
Netikiu, kad per daugiau nei 10 metų regresas benzininių variklių
srityje įvyko.