Tema: Re: Heelp. Uzkale motoriukas
Autorius: Tomas
Data: 2012-08-17 17:13:58
jo, prisimenu urban mitai sklande ir apie benzus, tobish neimk 2.5,
garantuotai pyzda galvai, imk 3.0, ten laikys iki kito tvano. arba imk
butinai plytable, isvis neatsidziaugsi.
kai buvau studentas, atvazinejau 3 metus ir pardaviau pirmam paziurejusiam
zmogui. Kai pirkau aisku "permokejau", bet zinojau, kad rida tikra ir pan.
Panasiu metu nupirkom ir draugui - jau 9inti metai trina, kebulas supuvo, po
kapotu absoliuciai niekas neremontuota. Omega su situ motoru kitas biciulis
Norvegijos kalnuose gainiojo eile metu, tampe nesamones visokias - nieko.
Perkant atsimerkus reikia buti.

"padugne"  wrote in message

On Fri, 17 Aug 2012 08:32:04 +0200, "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote:
>kuo blogas tds variklis? su gelezim absoliuciai jokiu nesamoniu, galvos
>kaisdavo tik pas Range Roverius, kai po pelkes pabruzindavo, elementariai
>ne tam skirtas.

Tai kad trukinedavo tos galvos ir banaliems bnv.

--
kthxbai.