Tema: Re: Heelp. Uzkale motoriukas
Autorius: Tomas
Data: 2012-08-17 09:32:05
kuo blogas tds variklis? su gelezim absoliuciai jokiu nesamoniu, galvos
kaisdavo tik pas Range Roverius, kai po pelkes pabruzindavo, elementariai ne
tam skirtas.
Periferija po 400kkm - kitas klausimas.

"svyt"  wrote in message news:k0ipts$r4c$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau detaliu, as opeli maciau tik is tolo, net sedejau jame paskutini
kart pries 14 metu palangoje, pas viena is musiskiu, iki tol vaziavau karta
oplel taksi 1992 metais (nu tokia astra, sake nieko masina, tik rudija) ir
draugas pries 24 metus 2 metus turejo opelj rekord (ta buvo nieko masina,
net siek tiek pavairavau)ir imone kurioj dirbaui turejo nusipirkusi opel
rekord karavan, kur i galinius amortikus ar spyruokles pakrovus galejai
degalinej prisipust oro kad pakiltu, deja, man teko tik is zveryno i
virsuliskes suvazinet, kazkas ten su jos dizeliuku atsitiko negero,
paaiskejo kad veliau del nesekmingu varikliu kad pataisyt opelio ivaizdi,
jis pradejo pirkt is bmw tuo metu pagarsejusius patikimumu 24litro turbo
dizelius, is inercijos pirko ir 25 litro, bet jau cia bmw pasisiko ir opelis
nuo to laiko pradejo gamint savo dizelius, kurie buvo ne ka prastesni uz bmw
*25tds variklius. bmw su savo 3 litru dizeliai reputacija pataise, bet
opelis ismoko ir pats gamint per ta 10 metu. o ir man daba dilema, 324 ir
524 jau puvekai o 330 ir 530 kol kas mano supratimu neverti tokiu pinigu
kuriu uz juos praso pardavejai. palauksiu dar 5 metus.kol kas golfas, poto
gal mersiuka koki isbandysiu ar  isvis ka nors ekstravagantisko- citroen,
vis knieti isbandyt koks jausmas vaziuot su rolsroisu per duobes.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)