Tema: Re: Heelp. Uzkale motoriukas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-15 16:11:00
tai su varikliu ir bus viskas, pas mane ir buvo e34 524td. Bet del pusiau
elektrinio siurblio pliusu nepastebejau, but siurblys sugedes buciau dejes
mechanini, o tai istisai turejau bedu su siurbliuku bake, jis pries filtro,
tai arba sietelis arba siurbliukas taip 2x per metus nuo kanistrinio kuro,
su mechaniniu situ bedu nebuvo, keisdavau rudeniais kuro filtra ir pildavau
bile ka i baka.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)