Tema: Re: Starterio srove
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-02 20:41:56
ka tik atlikau dar viena matavima, skirtumas tik kad si karta variklis
siltesnis, praeiti matavimai buvo prie 20C, dabar yra 40C, atkirtus degima
lieka ~250A starteriui, reiskias zvakes neatsijungia nes normaliuoju iki
starterio sukimo pradzios eina ~90-100A,kartu su starteriu ~350A,
nesuprantu tik kam zvakes kaitint sukant starteri....